»Menim, da so bojazni, da bi obnova UKC-ja (...) pretirano ogrožala obravnavo naših pacientov, zdaj odpravljene.«
»Protipotresna obnova bo, iščemo pa seveda ustrezne možnosti, kako bi ta projekt, ki je ključen za delovanje UKC-ja, čim prej tudi zaključili.«
»Enostavno ne morem dovoliti, da bi se ljudje izpostavljali nepotrebnim tveganjem.«
»To, kar navdaja z optimizmom, so prihodki z naslova izvajanja programa Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije, ki so se v primerjavi z lanskim letom kljub epidemiji povečali, ter še pomembneje, da je UKC Ljubljana obravnaval več pacientov kot v enakem obdobju lansko leto.«
»Poskrbeti moramo za ustrezno okolje za naše paciente. Načrt je imeti rdečo nit 'patient first', torej v prvi vrsti so pacienti.«
»Gre za to, da bodo dana jasna navodila, kako se covidni pacienti obravnavajo, pozitivni, simptomatski pacienti.«
»Primanjkuje jih predvsem zato, da bi lahko delali varno s pacienti in da bi bila obravnava dovolj časovno opredeljena, da bi lahko tudi pacient imel dovolj časa.«
»V NSi-ju nas skrbi, ker iz podatkov izhaja, da UKC Ljubljana ni uspešno opravil dogovorjenih in načrtovanih zdravstvenih storitev, pacienti pa čakajo. Del izgube prihaja tudi iz tega naslova.«
»Čeprav tehnologija olajša marsikaj, si pacienti ne želijo, da se tehnologija 'postavi' med zdravnika in pacienta.«
»Ker primanjkuje terminov, poskušam urediti pet težav istega pacienta v eni obravnavi, da pacientu prihranim naslednje štiri obiske.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju